Πως το Ψηφιακό Μάρκετινγκ περνάει τα Ανθυγιεινά Προϊόντα στα παιδιά!

Πως το Ψηφιακό Μάρκετινγκ περνάει τα Ανθυγιεινά Προϊόντα στα παιδιά!

Σύμφωνα με το Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας η επιρροή του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι τεράστια όχι μόνο στην παρουσίαση των ανθυγιεινών τροφίμων αλλά και άλλων προϊόντων ακατάλληλα για τα παιδιά και τους εφήβους. Δυστυχώς η επιρροή και η τεράστια πειθώ που έχουν οι διαφημίσεις  στα παιδιά οδηγεί στην αλόγιστη χρήση τέτοιων προϊόντων.

Ας δούμε αναλυτικά τι αναφέρει για αυτό ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας και τι προτείνει.

Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι τα παιδιά και οι έφηβοι εξακολουθούν να εκτίθενται τακτικά στο ψηφιακό μάρκετινγκ πολλών ανθυγιεινών προϊόντων. Τέτοια προϊόντα περιλαμβάνουν αλκοολούχα ποτά. τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά, αλάτι και ελεύθερα σάκχαρα (τροφές HFSS). και τον καπνό, καθώς και νέα προϊόντα όπως τα ηλεκτρονικά τσιγάρα (ηλεκτρονικά τσιγάρα) και άλλα είδη ηλεκτρονικών συστημάτων διανομής νικοτίνης.

Καθώς ο χρόνος που αφιερώνεται στο διαδίκτυο μετατοπίζεται όλο και περισσότερο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις κινητές συσκευές, όπου κυριαρχεί η εξατομικευμένη και στοχευμένη διαφήμιση, η κατάσταση είναι πιθανό να επιδεινωθεί. Η απάντηση σε αυτήν την απειλή για την ευημερία των παιδιών από τις κυβερνήσεις και τα δημόσια ιδρύματα υγείας υστερεί πολύ.

Οι προσπάθειες περιπλέκονται από τις γρήγορες αλλαγές στις στρατηγικές μάρκετινγκ ψηφιακού και προγραμματισμού και στο ψηφιακό οικοσύστημα. Απαιτούνται επειγόντως εργαλεία και υποστήριξη για τη διευκόλυνση της παρακολούθησης και της εφαρμογής των συστάσεων του ΠΟΥ σε διαδικτυακές ρυθμίσεις.

Το Ευρωπαϊκό Γραφείο του ΠΟΥ για την Πρόληψη και τον Έλεγχο των Μη Μεταδοτικών Ασθενειών διοργάνωσε συνάντηση εμπειρογνωμόνων για την παρακολούθηση του ψηφιακού μάρκετινγκ ανθυγιεινών προϊόντων σε παιδιά και εφήβους. Μια έκθεση που βασίζεται σε αυτή τη συνάντηση προσφέρει ένα ευέλικτο εργαλείο, το λεγόμενο πλαίσιο παρακολούθησης CLICK, το οποίο μπορεί να προσαρμοστεί στο εθνικό πλαίσιο για να υποστηρίξει τα κράτη μέλη στη διαδικασία παρακολούθησης. Η έκθεση περιγράφει επίσης τις τρέχουσες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ, τις προκλήσεις που προκύπτουν από τις τρέχουσες πρακτικές και ορισμένες επιλογές πολιτικής για την αντιμετώπιση του ψηφιακού μάρκετινγκ σε παιδιά και εφήβους. Το πλαίσιο παρακολούθησης CLICK αυτή τη στιγμή εφαρμόζεται πιλοτικά από πολλές χώρες και έχει ήδη παράσχει πολύτιμες πληροφορίες.

πηγή θέματος: https://www.who.int/europe/activities/monitoring-and-restricting-digital-marketing-of-unhealthy-products-to-children-and-adolescents

Προτεινόμενα άρθρα

Share This Story, Choose Your Platform!

2024-02-02T10:38:58+02:00February 2nd, 2024|ΠΑΙΔΙ, ΥΓΕΙΑ|0 Comments

Leave A Comment

Go to Top